ارتفاع صفحه نمایش مناسب نیست!
Ava Design Studio
Web Development
Web Design
Graphic Design
UI / UX Design

طراحی سایت طلا و جواهر

طراحی سایت طلا و جواهر

طراحی سایت طلا و جواهر

طراحی سایت طلا و جواهر

از آنجا که طلا به عنوان کالایی ارزشمند محسوب می شود، طراحی سایت طلا فروشی طرفداران بسیاری پیدا کرده است. مشتریان سعی می کنند جهت صرفه جویی در وقت و هزینه به وب سایت طلا فروشی مراجعه کنند و محصولات را به صورت آنلاین مشاهده کنند. طراحی سایت طلا و جواهر یکی از جذاب ترین طراحی ها محسوب می شود چرا که کمتر کسی پیدا می شود که به طلا علاقه ای نداشته باشد و با دیدن آن به وجد نیاید. یکی از نکاتی که باید در طراحی سایت طلا و جواهرات در نظر گرفته شود تصویر محصول می باشد. عکس جذاب از طلا و جواهر می تواند روی مخاطب تأثیر بسزایی بگذارد و او را برای خرید ترقیب نماید. مخاطبان بیشتر به دنبال عکس های مختلف از یک محصول هستند. طلا و جواهر از قدیم طرفداران بسیاری داشته است و روز به روز بر ارزش آن افزوده می شود. وب سایت های طلا و جواهر در کشورهای مختلف معمولا با امکانات حرفه ای همراه هستند. سایت طلا و جواهر باید شامل بخش هایی نظیر فروشگاه آنلاین طلا و جواهر، دسته بندی محصولات، اعلام لحظه ای تغییر قیمت طلا و جواهر همراه با نوسانات، اعلام نرخ طلا و جواهر و غیره باشد. طراحی سایت طلا و جواهر مانند طراحی سایت فروشگاهی می باشد اما با تفاوت ها و خصوصیاتی که مختص صنف طلا و جواهر است.

اهمیت طراحی سایت طلا و جواهر

طراحی سایت طلا و جواهر درخشش مصنوعات تولیدی جواهرکاران و طلاسازان را دو صد چندان می کند. طراحی سایت زیور آلات و طراحی سایت صنایع دستی ارمغان آور بازارهای جدید برای مصنوعات جواهر و طلا و بدلیجات است. فروشندگان و سازندگان برای نمایش نمونه کارها و عرضه کالاهای گرانقیمت و هنری دیگر نگرانی نخواهند داشت چرا که طراحی سایت طلا و جواهر بعنوان پایگاه اینترنتی آنها بصورت ۲۴ ساعته همیشه در معرض دید مشتریان می باشد. جواهرات رنگارنگ و قیمتی به دلیل ظاهر اغواگر و جادویی و همچنین بخاطر خواص درمانی و انرژی بخشی سنگ های قیمتی و طلاجات از گذشته تا کنون بخاطر کمیاب بودن و جلای چشم نواز، انعطاف پذیری زیاد و مقاومت در برابر خوردگی و اکسیداسیون مورد توجه بشر بوده است. حرفه طلا کاری و جواهر سازی و فروش اینگونه اقلام از قدیم تا کنون بوده و همچنان به حیات خود ادامه خواهد داد. آنچه در این میان بدیهی بنظر می رسد اینست که روش های سنتی و قدیمی برای عرضه، فروش و بازاریابی جواهرات و طلاجات امروزه دیگر کارآمد نبوده و راهکارهای نوینی را می طلبد که همانا فعالیت این گروه از مشاغل در عرصه فضای اینترنت است و این فعالیت با شکل گیری و ساخت وب سایت طلا و جواهر امکانپذیر می باشد.

ویژگی های سایت طلا و جواهر

توضیح دقیق محصولات، کیفیت بالای تصاویر محصولات، نمایش لحظه ای و به روز قیمت طلا، ارائه پیش فاکتور، طراحی مناسب با چیدمان المان ها، مسیریابی آسان، بهینه سازی مناسب برای موتورهای جستجو، سرعت بارگذاری بالا، در دسترس بودن همیشگی سایت، کاربری آسان در موبایل و درج اطلاعات دقیق از محل طلا فروشی و راه های ارتباطی مختلف با طلا فروشی از جمله مهمترین ویژگی های سایت طلا و جواهر می باشند.

گالری تصاویر در طراحی سایت طلا و جواهر

گالری تصاویر یکی از بخش های مهم سایت طلا فروشی محسوب می شود. به این نکته توجه داشته باشید که بازدید کنندگان سایت شما مایل به تماشای عکس های مختلف از نمونه های شما هستند. بنابر این سعی کنید عکس های زیادی از محصولات خود و از زوایای مختلف هر محصول تهیه کنید و در وب سایت طلا فروشی خود قرار دهید تا بتوانید مشتریان را جذب کنید. شما می توانید گالری تصاویر خود را دسته بندی کنید. دسته بندی محصولات علاوه بر ایجاد نظم در گالری باعث جلوگیری از سردرگمی مخاطبان سایت نیز می شود. به عنوان مثال شما می توانید گالری تصاویر را به مجموعه هایی مانند انگشتر، دستبند، پابند، گردنبند، گوشواره، نیم ست، سرویس و غیره تقسیم بندی نمایید.

انگشتر طلا

انگشتر های موجود در سایت طلا فروشی می توانند هم از جنس طلا و هم از جنس جواهر باشند همچنین به لحاظ سایز نیز می توانند انگشترهای ظریف و یا انگشترهای بزرگ باشند. انگشتر نامزدی و حلقه نامزدی نیز جزو این دسته محسوب می شوند. بنابر این شما بایستی آنها را به تفکیک از هم معرفی کنید و همچنین تصاویر مختلف و واضحی از هر کدام تهیه کنید.

گردنبند طلا

گردنبندها یکی از محبوب ترین مجموعه های طلا و جواهر محسوب می شوند که بانوان جستجوهای زیادی درباره آنها می کنند. شما باید دسته بندی گردنبند را به زیر مجموعه های گردنبند طلا، گردنبند برلیان، گردنبند جواهر، گردنبند الماس و حتی گردنبند ظریف و یا گردنبند با ضخامت بیشتر تقسیم کنید.

گوشواره طلا

گوشواره های طلا و گوشواره های جواهر خواهان زیادی دارند. برای اینکه شما بتوانید محصولات کوچک نظیر گوشواره را درست به نمایش بگذارید باید عکس های با کیفیت و از نمای نزدیک از محصول خود تهیه کنید تا مخاطبان بتوانند با دقت بیشتری کالا را بررسی کنند.

دستبند طلا

دستبند یکی از محبوب ترین انواع طلا و جواهر محسوب می شود که در مدل های مختلف نظیر دستبند ظریف، دستبند پهن، دستبند نگین دار، دستبند براق و غیره عرضه می شوند. بنابر این شما باید تمامی مدل های مورد نیاز مشتری را در سایت خود پوشش دهید.

نیم ست طلا

بسیاری از افراد در جستجوی نیم ست برای کامل کردن ست خود، کادو و یا خرید ازدواج هستند. بنابر این شما با ارائه بهترین نیم ست های فروشگاه خود اعم از طلا و جواهر می توانید فروش خوبی داشته باشید.

سرویس طلا

درباره این مورد می توان اینگونه بیان کرد که اغلب مشتریان سرویس های طلا افراد در حال ازدواج هستند. شما می توانید با به نمایش گذاشتن سرویس های جدید طلا و جواهر و ارائه توضیحات در مورد هر سرویس طلا به صورت مجزا فروش این مجموعه را بالا ببرید.

طلا فروشی یکی از اصناف پردرآمد و محبوب در بین ایرانیان می باشد. انتشار مقالات جدید و جذاب و به روزرسانی آنها در سایت طلا فروشی می تواند باعث جذب مخاطبین بسیاری گردد. همچنین تنوع محصولات موجود در سایت می تواند نیاز بخش بزرگی از مخاطبان را بر طرف کند و موجب سود دهی بیشتر سایت گردد.

سوالات متداول طراحی سایت طلا و جواهر

طراحی سایت طلا و جواهر چقدر زمان می برد؟

معمولا طراحی سایت طلا و جواهر بین 10 الی 15 روز زمان می برد اما مدت زمان دقیق آن پس از بررسی امکانات مورد نظر شما مشخص می گردد.

بعد از طراحی سایت طلا و جواهر، آوا وب تا چه زمانی از پروژه من پشتیبانی خواهد کرد؟

آوا وب پس از تکمیل طراحی وب سایت طلا و جواهر شما، تا سه ماه بصورت رایگان پشتیبانی فنی سایت شما را انجام خواهد داد. پس از پایان این مدت در صورت رضایت از آوا وب، امکان عقد قرارداد پشتیبانی فنی یکساله و قابل تمدید وجود خواهد داشت.

دسترسی پنل های ادمین در سایت طلا و جواهر به چه صورت است؟

در پنل مدیریت سایت طلا و جواهر، شما به صورت کامل به تمام ویژگی های مدیریتی دسترسی خواهید داشت. همچنین قادر هستید که در پنل ادمین خود به صورت مجزا مدیران مختلفی را با سطوح دسترسی متفاوت ایجاد نمایید.

آیا پس از طراحی سایت طلا و جواهر امکان توسعه آن وجود دارد؟

بله. زیرا تمامی سایت هایی که توسط آوا وب طراحی می شوند قابل توسعه هستند. شما می توانید در هر زمان امکانات مورد نظر خود را به وب سایت افزوده و یا بخش خاصی از وب سایت را به دلخواه تغییر دهید.

آموزش کار با سایت طلا و جواهر دارید؟

بله. پس از اتمام طراحی سایت، آموزش های ویدئویی از طرف آوا وب برای شما ارسال خواهند شد. با استفاده از محتوای آموزشی ویدئوها به راحتی می توانید وب سایت خود را مدیریت کنید. همچنین در صورتی که ساکن محدوده شهری تهران باشید، امکان آموزش حضوری نیز فراهم می باشد.

آیا به ثبت دامنه و میزبانی وب نیاز دارم؟

در صورتی که شما دامنه سایت خود را قبلا ثبت کرده باشید، می توانید آن را به راحتی به وب سایت خود متصل کنید. در غیر اینصورت دامنه مورد نظر شما در صورت آزاد بودن، توسط آوا وب به نام شما ثبت شده و پنل مدیریت دامنه در اختیار شما قرار خواهد گرفت. همچنین سایت طلا و جواهر شما بر روی سرور آوا وب میزبانی خواهد شد.

آیا سایت من ریسپانسیو است؟

بله. طراحی سایت در آوا وب کاملا ریسپانسیو انجام می شود. به همین دلیل سایت شما با انواع موبایل و تبلت کاملا سازگاری خواهد داشت.

آیا سایت طلا و جواهر مجهز به درگاه پرداخت اینترنتی می باشد؟

در صورتی که هنگام سفارش طراحی سایت طلا و جواهر و یا مدتی پس از قرار گرفتن سایت طلا و جواهر در بستر وب، درگاه پرداخت مورد نظر خود را سفارش دهید، سایت شما به درگاه پرداخت اینترنتی مجهز خواهد شد. لازم به ذکر است که برای دریافت درگاه پرداخت اینترنتی، مجوز اینماد الزامی است. همچنین امکان سفارش اتصال به درگاه پرداخت ارزهای دیجیتال نظیر بیت کوین، پرفکت مانی و غیره نیز وجود دارد.

اینماد چیست و چگونه می توان آن را فعال کرد؟

اینماد یا همان نماد اعتماد الکترونیک به منظور تائید هویت و صلاحیت وب سایت ها از سمت مرکز توسعه تجارت الکترونیک اعطا می شود و دریافت آن شرایطی دارد که توضیحات کامل آن در سایت مرکز توسعه تجارت الکترونیک موجود است. دریافت اینماد برای دریافت درگاه مستقیم پرداخت بانکی الزامی است.

نحوه پرداخت هزینه طراحی سایت طلا و جواهر به چه صورت است؟

طبق قوانین آوا وب، 40 درصد از مبلغ کل پروژه در ابتدا دریافت خواهد شد و 60 درصد نیز پس از اتمام پروسه طراحی وب سایت دریافت خواهد شد. عدم پرداخت کامل هزینه طراحی حداکثر تا 40 روز منجر به قطع همکاری آوا وب با کارفرما خواهد شد.

سفارش طراحی سایت طلا و جواهر

در صورت تمایل به سفارش طراحی سایت طلا و جواهر می توانید با من محمدرضا طاهری تماس حاصل نمایید تا بر اساس درخواست های شما، مشاوره لازم در خصوص طراحی سایت طلا و جواهر و همچنین تعرفه طراحی سایت طلا و جواهر را به شما ارائه نمایم.

آخرین ویرایش در دوشنبه 27 شهریور 1402نام مجموعه: بلاگ آوا وب
طراحی سایت | طراحی وب | طراحی وبسایت | طراحی وب سایت | طراحی سایت طلا و جواهر | طراحی وب طلا و جواهر | طراحی وبسایت طلا و جواهر | طراحی وب سایت طلا و جواهر | سایت طلا و جواهر | وب طلا و جواهر | وبسایت طلا و جواهر | وب سایت طلا و جواهر | طراحی سایت طلا فروشی | طراحی وب طلا فروشی | طراحی وبسایت طلا فروشی | طراحی وب سایت طلا فروشی | سایت طلا فروشی | وب طلا فروشی | وبسایت طلا فروشی | وب سایت طلا فروشی | طلا | جواهر | طلا و جواهر | طلا فروشی
پشتیبانی برام مهمه
تقریبا 24 ساعته آماده پشتیبانی هستم
مشاوره هام رایگانه
پیام بدید و باهام راحت صحبت کنید
عاشق کارم هستم
و بیشتر وقتم رو صرف کارم میکنم
روابط جدید رو پایه ام
اگه مایلید بهم پیشنهاد همکاری بدید
کلیه حقوق، محتوا و آثار مندرج نزد آوا وب محفوظ می باشند.
Copyright © Ava Web 2014 -