ارتفاع صفحه نمایش مناسب نیست!
Ava Design Studio
Web Development
Web Design
Graphic Design
UI / UX Design

طراحی سایت صنعتی

طراحی سایت صنعتی

طراحی سایت صنعتی

طراحی سایت صنعتی

با توسعه اینترنت در بسیاری از کسب و کار ها شیوه معرفی محصولات و خدمات، جذب مشتری و بازاریابی و مواردی از این دست دچار تحولات بسیاری شده اند. بخش صنعت نیز از این قاعده مستثنی نیست. طراحی سایت صنعتی به افراد این امکان را می دهد تا اطلاعات مورد نیاز خود را از نحوه خرید تا اطلاع رسانی در مورد معرفی کالاهای جدید و همچنین نحوه ارتباط با صاحبان صنعت به دست آورند. وب سایت تولید کنندگان تجهیزات صنعتی اصلی می تواند اهداف بسیاری داشته باشد. آنها می توانند اطلاعات فنی و پشتیبانی را ارائه دهند، به عنوان منبعی برای توزیع کنندگان خدمت کنند یا محصولات را مستقیماً به کاربر نهایی بفروشند. مهم نیست کدام هدف را می خواهید دنبال کنید، آوا وب می تواند وب سایتی در خدمت مدل دقیق تجارت شما را طراحی کند. آوا وب حتی می تواند با ایجاد محتوای مختلف برای نمایندگی ها، نمایندگان و مشتریان، چندین مدل تجاری را در وب سایت شما پیاده سازی کند.

طراحی سایت صنعتی برای کارخانه ها و مراکز صنعتی به جهت معرفی محصولات و یا فروش برخی از محصولات به صورت اینترنتی انجام می گیرد. از این رو طراحی وب سایت های کارخانه ای و صنعتی برای معرفی محصولات صنعتی و تمایز آنها با محصولات دیگر موجود در بازار کمک بسزایی در جهت تحقق بخشیدن این امر بشمار می آید. طراحی سایت صنعتی علاوه بر معرفی آن واحد صنعتی به طیف گسترده تری از مشتریان داخلی و خارجی، در افزایش آشنایی با محصولات، خدمات و فروش و درآمد نیز نقش موثری را ایفا می کند.

اهمیت طراحی سایت صنعتی

با رونق تولید و بخش صنعت یک رقابت بسیار تنگاتنگ میان کارخانه ها و تولید کنندگان مختلف به وجود آمده است. لازمه فروش محصولات و ارائه خدمات، تبلیغات موثر و هوشمندانه می باشد. اما خود روش تبلیغ کردن و معرفی محصولات نیز از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است. در طی این چند سال اخیر خدمات آنلاین و استفاده از اینترنت به صورت چشمگیری در میان مردم افزایش داشته است. کاربران تمایل دارند که با مراجعه به فضای مجازی از کیفیت و قیمت خدمات مطلع شوند. با توجه به این موضوع فرصت بسیار مناسبی برای واحدهای صنعتی و تولیدی ایجاد شده است که با طراحی وب سایت صنعتی قادر باشند خدمات و محصولات خود را به راحتی به مصرف کنندگان معرفی کنند و سهمی از این بازار بزرگ ایجاد شده توسط تجارت الکترونیک داشته باشند. با طراحی سایت صنعتی خود یک سرمایه گذاری هوشمندانه جهت توسعه کسب و کارتان انجام خواهید داد.

ویژگی های سایت صنعتی

معرفی شرکت، معرفی محصولات صنعتی، طراحی مناسب با چیدمان المان ها، مسیریابی آسان، بهینه سازی مناسب برای موتورهای جستجو، سرعت بارگذاری بالا، در دسترس بودن همیشگی سایت، کاربری آسان در موبایل و درج اطلاعات دقیق از محل شرکت و کارخانه همراه با درج راه های ارتباطی مختلف با شرکت از جمله مهمترین ویژگی های سایت صنعتی می باشند.

طراحی سایت صنعتی برای چه کسانی مناسب است؟

گسترش اینترنت و تکنولوژی در سراسر دنیا و همچنین پیشرفت کارخانه ها و کارگاه های صنعتی و رقابت تنگاتنگی که با یکدیگر دارند، موجب شده است تا صنایع مختلف محصولات و خدمات خود را از طریق اینترنت به نمایش بگذارند. صنعت شاخه های مختلفی دارد که هر کدام از آن ها ویژگی های مختص خود را دارند. شما در هر بخش از صنعت که مشغول باشید می توانید طراحی وب سایت صنعتی خود را سفارش دهید.

سوالات متداول طراحی سایت صنعتی

طراحی سایت صنعتی چقدر زمان می برد؟

معمولا طراحی سایت صنعتی بین 10 الی 15 روز زمان می برد اما مدت زمان دقیق آن پس از بررسی امکانات مورد نظر شما مشخص می گردد.

بعد از طراحی سایت صنعتی، آوا وب تا چه زمانی از پروژه من پشتیبانی خواهد کرد؟

آوا وب پس از تکمیل طراحی وب سایت صنعتی شما، تا سه ماه بصورت رایگان پشتیبانی فنی سایت شما را انجام خواهد داد. پس از پایان این مدت در صورت رضایت از آوا وب، امکان عقد قرارداد پشتیبانی فنی یکساله و قابل تمدید وجود خواهد داشت.

دسترسی پنل های ادمین در سایت صنعتی به چه صورت است؟

در پنل مدیریت سایت صنعتی، شما به صورت کامل به تمام ویژگی های مدیریتی دسترسی خواهید داشت. همچنین قادر هستید که در پنل ادمین خود به صورت مجزا مدیران مختلفی را با سطوح دسترسی متفاوت ایجاد نمایید.

آیا پس از طراحی سایت صنعتی امکان توسعه آن وجود دارد؟

بله. زیرا تمامی سایت هایی که توسط آوا وب طراحی می شوند قابل توسعه هستند. شما می توانید در هر زمان امکانات مورد نظر خود را به وب سایت افزوده و یا بخش خاصی از وب سایت را به دلخواه تغییر دهید.

آموزش کار با سایت صنعتی دارید؟

بله. پس از اتمام طراحی سایت، آموزش های ویدئویی از طرف آوا وب برای شما ارسال خواهند شد. با استفاده از محتوای آموزشی ویدئوها به راحتی می توانید وب سایت خود را مدیریت کنید. همچنین در صورتی که ساکن محدوده شهری تهران باشید، امکان آموزش حضوری نیز فراهم می باشد.

آیا به ثبت دامنه و میزبانی وب نیاز دارم؟

در صورتی که شما دامنه سایت خود را قبلا ثبت کرده باشید، می توانید آن را به راحتی به وب سایت خود متصل کنید. در غیر اینصورت دامنه مورد نظر شما در صورت آزاد بودن، توسط آوا وب به نام شما ثبت شده و پنل مدیریت دامنه در اختیار شما قرار خواهد گرفت. همچنین سایت صنعتی شما بر روی سرور آوا وب میزبانی خواهد شد.

آیا سایت من ریسپانسیو است؟

بله. طراحی سایت در آوا وب کاملا ریسپانسیو انجام می شود. به همین دلیل سایت شما با انواع موبایل و تبلت کاملا سازگاری خواهد داشت.

آیا سایت صنعتی مجهز به درگاه پرداخت اینترنتی می باشد؟

در صورتی که هنگام سفارش طراحی سایت صنعتی و یا مدتی پس از قرار گرفتن سایت صنعتی در بستر وب، درگاه پرداخت مورد نظر خود را سفارش دهید، سایت شما به درگاه پرداخت اینترنتی مجهز خواهد شد. لازم به ذکر است که برای دریافت درگاه پرداخت اینترنتی، مجوز اینماد الزامی است. همچنین امکان سفارش اتصال به درگاه پرداخت ارزهای دیجیتال نظیر بیت کوین، پرفکت مانی و غیره نیز وجود دارد.

اینماد چیست و چگونه می توان آن را فعال کرد؟

اینماد یا همان نماد اعتماد الکترونیک به منظور تائید هویت و صلاحیت وب سایت ها از سمت مرکز توسعه تجارت الکترونیک اعطا می شود و دریافت آن شرایطی دارد که توضیحات کامل آن در سایت مرکز توسعه تجارت الکترونیک موجود است. دریافت اینماد برای دریافت درگاه مستقیم پرداخت بانکی الزامی است.

نحوه پرداخت هزینه طراحی سایت صنعتی به چه صورت است؟

طبق قوانین آوا وب، 40 درصد از مبلغ کل پروژه در ابتدا دریافت خواهد شد و 60 درصد نیز پس از اتمام پروسه طراحی وب سایت دریافت خواهد شد. عدم پرداخت کامل هزینه طراحی حداکثر تا 40 روز منجر به قطع همکاری آوا وب با کارفرما خواهد شد.

سفارش طراحی سایت صنعتی

در صورت تمایل به سفارش طراحی سایت صنعتی می توانید با من محمدرضا طاهری تماس حاصل نمایید تا بر اساس درخواست های شما، مشاوره لازم در خصوص طراحی سایت صنعتی و همچنین تعرفه طراحی سایت صنعتی را به شما ارائه نمایم.

آخرین ویرایش در جمعه 24 شهریور 1402نام مجموعه: بلاگ آوا وب
طراحی سایت | طراحی وب | طراحی وبسایت | طراحی وب سایت | طراحی سایت صنعتی | طراحی وب صنعتی | طراحی وبسایت صنعتی | طراحی وب سایت صنعتی | سایت صنعتی | وب صنعتی | وبسایت صنعتی | وب سایت صنعتی | طراحی سایت کارخانه | طراحی وب کارخانه | طراحی وبسایت کارخانه | طراحی وب سایت کارخانه | سایت کارخانه | وب کارخانه | وبسایت کارخانه | وب سایت کارخانه | صنعت | صنایع | صنعتی | کارخانه
پشتیبانی برام مهمه
تقریبا 24 ساعته آماده پشتیبانی هستم
مشاوره هام رایگانه
پیام بدید و باهام راحت صحبت کنید
عاشق کارم هستم
و بیشتر وقتم رو صرف کارم میکنم
روابط جدید رو پایه ام
اگه مایلید بهم پیشنهاد همکاری بدید
کلیه حقوق، محتوا و آثار مندرج نزد آوا وب محفوظ می باشند.
Copyright © Ava Web 2014 -