ارتفاع صفحه نمایش مناسب نیست!
Ava Design Studio
Web Development
Web Design
Graphic Design
UI / UX Design

طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی

اگر شما صاحب یک شرکت و یا کارخانه هستید، برای ارائه محصولات و خدمات خود به تبلیغات جهت جذب مشتری نیاز دارید. شرکت ها در گذشته نه چندان دور، راه های ارتباطی مشخص و محدودی با مخاطبان داشته اند، به عبارتی بازار هدف آن ها معمولاً محدود و متمرکز به مشتریان خاص بود. تکنیک های رایج بازاریابی به این دست واحدها عرصه عمل گسترده تری می داد اما بازخورد آن در مقایسه با هزینه ها و زمان تخصیص داده شده بهینه نبود. امروزه به پشتوانه امکاناتی نظیر ساخت سایت شرکتی، شرکت ها عرصه عمل گسترده تری در بازار به دست آورده اند و به پتانسیلی دست یافته اند که به ارتقای بهره وری شان کمک شایانی کرده است.

افراد برای اولین بار از طریق سایت شرکتی شما با برند و خدمات شما آشنا می شوند. اگر آن ها تصویر ایده آلی از کسب و کارتان را نبینند مطمئنا از خدمات شما هم استفاده نمی کنند. در واقع طراحی وب سایت شرکتی فرصتی مناسب برای معرفی برند و خدمات شما را در اختیار شما قرار می دهد که شما باید به بهترین شکل از این فرصت اسفاده کنید. طراحی وب سایت حرفه ای و کاربر پسند سایت شرکتی به شما کمک می کند تا مخاطبان را به سایت خود جذب کنید.

اهمیت طراحی سایت شرکتی

شرکت های کوچک و بزرگ متناسب با نوع فعالیت خود و استراتژی هایی که برای شرکت پایه ریزی کرده اند، برای طراحی وب سایت شرکتی دلایلی دارند. اولین هدف آن ها هم می تواند رسیدن به اهداف بازاریابی دیجیتال باشد. در نتیجه اگر طراحی سایت شما به صورت اصولی انجام شده باشد می تواند در تبدیل بازدیدکننده به مشتری نقش بسزایی داشته باشد. علاوه بر این ساخت سایت شرکتی می تواند به شما در برند سازی که یکی از بزرگ ترین اهداف شرکت هاست کمک کند. لازمه این کار آوردن سایت به صفحه اول گوگل است تا کاربران راحت تر شما را پیدا کنند.

ویژگی های سایت شرکتی

معرفی شرکت، معرفی محصولات و خدمات، طراحی مناسب با چیدمان المان ها، مسیریابی آسان، بهینه سازی مناسب برای موتورهای جستجو، سرعت بارگذاری بالا، در دسترس بودن همیشگی سایت، کاربری آسان در موبایل و درج اطلاعات دقیق از محل شرکت و راه های ارتباطی مختلف با شرکت از جمله مهمترین ویژگی های سایت شرکتی می باشند.

طراحی سایت شرکتی ریسپانسیو

طراحی ریسپانسیو موجب می شود محتوای وب سایت نسبت به ابعاد صفحه نمایش واکنش نشان دهد و جایگاه و سایز المان های صفحه متناسب با اندازه هر دستگاه تغییر یابد. در صورتی که وب سایت شما ریسپانسیو نباشد اگر کاربری وب سایت شما را در صفحه نمایش های بزرگ مشاهده کند دچار مشکل نخواهد شد، اما هنگامی که با استفاده از صفحه نمایش کوچک از سایت شرکتی شما بازدید کند تمام محتوا در مکان نادرست و تصاویر در سایز های بیش از اندازه بزرگ نمایش داده خواهند شد، که این امر موجب کاهش رضایت مخاطبان وب سایت شما می شود. به عنوان یکی از نکات مهم ریسپانسیو می توان به این موضوع اشاره کرد که در صفحه نمایش های موبایل دیگر نیازی به چرخاندن تلفن وجود ندارد که این امر موجب ارائه یک طراحی استاندارد و کاربر پسند می شود.

طراحی سایت شرکتی برای چه کسانی مناسب است؟

قطعا تمام شرکت های کوجک و بزرگ برای حضور آنلاین در فضای مجازی، به یک سایت شرکتی نیاز دارند. یک سایت شرکتی خوب ویترینی برای نمایش شرکت به صورت آنلاین می باشد. پس می توان گفت طراحی وب سایت شرکتی برای تمام شرکت هایی که محصول و یا خدماتی برای معرفی دارند مناسب است. حال این شرکت ها می توانند شرکت های خصوصی، شرکت های خدماتی، ساختمانی و یا حتی شرکت هایی باشند که با کشور های مختلف در ارتباط هستند.

سوالات متداول طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی چقدر زمان می برد؟

معمولا طراحی سایت شرکتی بین 10 الی 15 روز زمان می برد اما مدت زمان دقیق آن پس از بررسی امکانات مورد نظر شما مشخص می گردد.

بعد از طراحی سایت شرکتی، آوا وب تا چه زمانی از پروژه من پشتیبانی خواهد کرد؟

آوا وب پس از تکمیل طراحی وب سایت شرکتی شما، تا سه ماه بصورت رایگان پشتیبانی فنی سایت شما را انجام خواهد داد. پس از پایان این مدت در صورت رضایت از آوا وب، امکان عقد قرارداد پشتیبانی فنی یکساله و قابل تمدید وجود خواهد داشت.

دسترسی پنل های ادمین در سایت شرکتی به چه صورت است؟

در پنل مدیریت سایت شرکتی، شما به صورت کامل به تمام ویژگی های مدیریتی دسترسی خواهید داشت. همچنین قادر هستید که در پنل ادمین خود به صورت مجزا مدیران مختلفی را با سطوح دسترسی متفاوت ایجاد نمایید.

آیا پس از طراحی سایت شرکتی امکان توسعه آن وجود دارد؟

بله. زیرا تمامی سایت هایی که توسط آوا وب طراحی می شوند قابل توسعه هستند. شما می توانید در هر زمان امکانات مورد نظر خود را به وب سایت افزوده و یا بخش خاصی از وب سایت را به دلخواه تغییر دهید.

آموزش کار با سایت شرکتی دارید؟

بله. پس از اتمام طراحی سایت، آموزش های ویدئویی از طرف آوا وب برای شما ارسال خواهند شد. با استفاده از محتوای آموزشی ویدئوها به راحتی می توانید وب سایت خود را مدیریت کنید. همچنین در صورتی که ساکن محدوده شهری تهران باشید، امکان آموزش حضوری نیز فراهم می باشد.

آیا به ثبت دامنه و میزبانی وب نیاز دارم؟

در صورتی که شما دامنه سایت خود را قبلا ثبت کرده باشید، می توانید آن را به راحتی به وب سایت خود متصل کنید. در غیر اینصورت دامنه مورد نظر شما در صورت آزاد بودن، توسط آوا وب به نام شما ثبت شده و پنل مدیریت دامنه در اختیار شما قرار خواهد گرفت. همچنین سایت شرکتی شما بر روی سرور آوا وب میزبانی خواهد شد.

آیا سایت من ریسپانسیو است؟

بله. طراحی سایت در آوا وب کاملا ریسپانسیو انجام می شود. به همین دلیل سایت شما با انواع موبایل و تبلت کاملا سازگاری خواهد داشت.

آیا سایت شرکتی مجهز به درگاه پرداخت اینترنتی می باشد؟

در صورتی که هنگام سفارش طراحی سایت شرکتی و یا مدتی پس از قرار گرفتن سایت شرکتی در بستر وب، درگاه پرداخت مورد نظر خود را سفارش دهید، سایت شما به درگاه پرداخت اینترنتی مجهز خواهد شد. لازم به ذکر است که برای دریافت درگاه پرداخت اینترنتی، مجوز اینماد الزامی است. همچنین امکان سفارش اتصال به درگاه پرداخت ارزهای دیجیتال نظیر بیت کوین، پرفکت مانی و غیره نیز وجود دارد.

اینماد چیست و چگونه می توان آن را فعال کرد؟

اینماد یا همان نماد اعتماد الکترونیک به منظور تائید هویت و صلاحیت وب سایت ها از سمت مرکز توسعه تجارت الکترونیک اعطا می شود و دریافت آن شرایطی دارد که توضیحات کامل آن در سایت مرکز توسعه تجارت الکترونیک موجود است. دریافت اینماد برای دریافت درگاه مستقیم پرداخت بانکی الزامی است.

نحوه پرداخت هزینه طراحی سایت شرکتی به چه صورت است؟

طبق قوانین آوا وب، 40 درصد از مبلغ کل پروژه در ابتدا دریافت خواهد شد و 60 درصد نیز پس از اتمام پروسه طراحی وب سایت دریافت خواهد شد. عدم پرداخت کامل هزینه طراحی حداکثر تا 40 روز منجر به قطع همکاری آوا وب با کارفرما خواهد شد.

سفارش طراحی سایت شرکتی

در صورت تمایل به سفارش طراحی سایت شرکتی می توانید با من محمدرضا طاهری تماس حاصل نمایید تا بر اساس درخواست های شما، مشاوره لازم در خصوص طراحی سایت شرکتی و همچنین تعرفه طراحی سایت شرکتی را به شما ارائه نمایم.

آخرین ویرایش در جمعه 24 شهریور 1402نام مجموعه: بلاگ آوا وب
طراحی سایت | طراحی وب | طراحی وبسایت | طراحی وب سایت | طراحی سایت شرکتی | طراحی وب شرکتی | طراحی وبسایت شرکتی | طراحی وب سایت شرکتی | طراحی سایت برای شرکت | طراحی وب برای شرکت | طراحی وبسایت برای شرکت | طراحی وب سایت برای شرکت | سایت شرکتی | وب شرکتی | وبسایت شرکتی | وب سایت شرکتی | سایت برای شرکت | وب برای شرکت | وبسایت برای شرکت | وب سایت برای شرکت | شرکت | شرکتی
پشتیبانی برام مهمه
تقریبا 24 ساعته آماده پشتیبانی هستم
مشاوره هام رایگانه
پیام بدید و باهام راحت صحبت کنید
عاشق کارم هستم
و بیشتر وقتم رو صرف کارم میکنم
روابط جدید رو پایه ام
اگه مایلید بهم پیشنهاد همکاری بدید
کلیه حقوق، محتوا و آثار مندرج نزد آوا وب محفوظ می باشند.
Copyright © Ava Web 2014 -