ارتفاع صفحه نمایش مناسب نیست!
Ava Design Studio
Web Development
Web Design
Graphic Design
UI / UX Design

طراحی سایت خبری

طراحی سایت خبری

طراحی سایت خبری

طراحی سایت خبرگزاری

افراد عاشق شنیدن خبرهای تازه هستند و از آنجایی که بسیاری از افراد کاربر اینترنت هستند، خیلی از خبرها را از طریق وب سایت های خبری دنبال می کنند. برخی از افراد از سایت های خبری جهت کسب درآمد استفاده می کنند. سایت های خبری به دلیل به روز رسانی های مداوم و درج اخبار جدید می توانند سریعا به رتبه خوبی در موتورهای جستجو دست یابند و به همین دلیل سایت های خبری با دریافت تبلیغات مختلف می توانند درآمد خوبی داشته باشند. وب سایت های خبری روزانه بیشترین ترافیک را به خود اختصاص می دهند و به همین دلیل رقابت در بین سایت های خبری نسبت به سایر وب سایت ها بیشتر می باشد.

اهمیت طراحی سایت خبری

در سراسر جهان و در هر لحظه اتفاقات جدیدی در حال روی دادن می باشند. برای مردم بسیار اهمیت دارد که در کوتاهترین زمان از جدیدترین اخبار مطلع شوند زیرا این موضوع بر بسیاری از جنبه های زندگی آنان تأثیر گذار می باشد. امکان آگاهی از اخبار به روش های سنتی مثل روزنامه به صورت لحظه ای وجود ندارد. طراحی سایت خبری این امکان را فراهم می نماید که افراد قادر به دریافت جدیدترین اخبار در کمترین زمان و با کمترین هزینه باشند. طراحی سایت خبری با توجه به گسترش و افزایش تعداد سایت های خبری از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. معمولا سایت های خبری با توجه به سیاست های سردبیر سبک های متفاوتی را به خود اختصاص می دهند. به عنوان مثال در برخی موارد طراحی سایت خبری به صورت موضوعی و با توجه به ویژگی های منحصر بفرد انجام می شود. طراحی سایت خبری که فقط خبرهای ورزشی را منتشر می کند با راه اندازی سایت خبری که خبرهای متنوع را پوشش می دهد کاملا متفاوت می باشد. بنابر این سایت های خبری بر اساس نوع خبر و سبک فعالیت متفاوت می باشند.

هدف از طراحی سایت خبری

هدف اصلی صاحبان رسانه و ژورنالیست ها از طراحی سایت خبری این است که مخاطبین خود را از اخبار روز مطلع سازند، مطالب مفید و جدید را آموزش دهند و حتی برخی مواقع مطالب طنز و سرگرمی نیز منتشر کنند.

طراحی سایت خبری برای چه کسانی مناسب است؟

طراحی این نوع وب سایت برای کسانی مناسب است که قادر به اختصاص زمان بسیاری جهت به روز رسانی محتوا، اخبار و غیره می باشند. در واقع اگر شما به عنوان یک فعال در این زمینه علاقه مند به داشتن یک وب سایت خبری هستید باید به این نکته توجه داشته باشید که مدیریت سایت خبری مستلزم به روز رسانی مداوم و صرف زمان بسیار می باشد. طراحی سایت خبرگزاری برای کسانی مناسب است که خودشان به حرفه خبرنگاری مشغول باشند یا تیمی متشکل از خبرنگاران فعال در حوزه های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، ورزشی، اجتماعی و غیره در اختیار داشته باشند. همچنین سایت های خبری از جمله وب سایت هایی هستند که موتورهای جستجو به آن ها توجه ویژه ای دارند.

ویژگی های سایت خبری

طراحی سایت خبری به دلیل اهمیت سایت های خبری و پربازدید بودن این سایت ها، بسیار مورد توجه قرار می گیرد. با طراحی سایت استاندارد و تولید محتوا مناسب برای سایت خبری، می توان مخاطب های بسیاری را جذب نمود. تمایل کاربران به سایت های خبری به این دلیل است که می توانند خبرها را در لحظه دریافت نمایند. تعداد مخاطب برای سایت های خبری از اهمیت بالایی برخوردار است. از آنجایی که کاربران بسیاری نیاز خود را در موتورهای جستجو نظیر گوگل جستجو می کنند، کسب رتبه خوب در نتایج جستجو گوگل می تواند اثر مستقیم در میزان بازدید از وب سایت داشته باشد. بنابر این باید بر روی سئو سایت تمرکز شود. همچنین طراحی سایت خبری باید برای کاربران جذابیت لازم را داشته باشد.

سوالات متداول طراحی سایت خبری

طراحی سایت خبری چقدر زمان می برد؟

معمولا طراحی سایت خبری بین 10 الی 15 روز زمان می برد اما مدت زمان دقیق آن پس از بررسی امکانات مورد نظر شما مشخص می گردد.

بعد از طراحی سایت خبری، آوا وب تا چه زمانی از پروژه من پشتیبانی خواهد کرد؟

آوا وب پس از تکمیل طراحی وب سایت خبری شما، تا سه ماه بصورت رایگان پشتیبانی فنی سایت شما را انجام خواهد داد. پس از پایان این مدت در صورت رضایت از آوا وب، امکان عقد قرارداد پشتیبانی فنی یکساله و قابل تمدید وجود خواهد داشت.

دسترسی پنل های ادمین در سایت خبری به چه صورت است؟

در پنل مدیریت سایت خبری، شما به صورت کامل به تمام ویژگی های مدیریتی دسترسی خواهید داشت. همچنین قادر هستید که در پنل ادمین خود به صورت مجزا مدیران مختلفی را با سطوح دسترسی متفاوت ایجاد نمایید.

آیا پس از طراحی سایت خبری امکان توسعه آن وجود دارد؟

بله. زیرا تمامی سایت هایی که توسط آوا وب طراحی می شوند قابل توسعه هستند. شما می توانید در هر زمان امکانات مورد نظر خود را به وب سایت افزوده و یا بخش خاصی از وب سایت را به دلخواه تغییر دهید.

آموزش کار با سایت خبری دارید؟

بله. پس از اتمام طراحی سایت، آموزش های ویدئویی از طرف آوا وب برای شما ارسال خواهند شد. با استفاده از محتوای آموزشی ویدئوها به راحتی می توانید وب سایت خود را مدیریت کنید. همچنین در صورتی که ساکن محدوده شهری تهران باشید، امکان آموزش حضوری نیز فراهم می باشد.

آیا به ثبت دامنه و میزبانی وب نیاز دارم؟

در صورتی که شما دامنه سایت خود را قبلا ثبت کرده باشید، می توانید آن را به راحتی به وب سایت خود متصل کنید. در غیر اینصورت دامنه مورد نظر شما در صورت آزاد بودن، توسط آوا وب به نام شما ثبت شده و پنل مدیریت دامنه در اختیار شما قرار خواهد گرفت. همچنین سایت خبری شما بر روی سرور آوا وب میزبانی خواهد شد.

آیا سایت من ریسپانسیو است؟

بله. طراحی سایت در آوا وب کاملا ریسپانسیو انجام می شود. به همین دلیل سایت شما با انواع موبایل و تبلت کاملا سازگاری خواهد داشت.

آیا سایت خبری مجهز به درگاه پرداخت اینترنتی می باشد؟

در صورتی که هنگام سفارش طراحی سایت خبری و یا مدتی پس از قرار گرفتن سایت خبری در بستر وب، درگاه پرداخت مورد نظر خود را سفارش دهید، سایت شما به درگاه پرداخت اینترنتی مجهز خواهد شد. لازم به ذکر است که برای دریافت درگاه پرداخت اینترنتی، مجوز اینماد الزامی است. همچنین امکان سفارش اتصال به درگاه پرداخت ارزهای دیجیتال نظیر بیت کوین، پرفکت مانی و غیره نیز وجود دارد.

اینماد چیست و چگونه می توان آن را فعال کرد؟

اینماد یا همان نماد اعتماد الکترونیک به منظور تائید هویت و صلاحیت وب سایت ها از سمت مرکز توسعه تجارت الکترونیک اعطا می شود و دریافت آن شرایطی دارد که توضیحات کامل آن در سایت مرکز توسعه تجارت الکترونیک موجود است. دریافت اینماد برای دریافت درگاه مستقیم پرداخت بانکی الزامی است.

نحوه پرداخت هزینه طراحی سایت خبری به چه صورت است؟

طبق قوانین آوا وب، 40 درصد از مبلغ کل پروژه در ابتدا دریافت خواهد شد و 60 درصد نیز پس از اتمام پروسه طراحی وب سایت دریافت خواهد شد. عدم پرداخت کامل هزینه طراحی حداکثر تا 40 روز منجر به قطع همکاری آوا وب با کارفرما خواهد شد.

سفارش طراحی سایت خبری

در صورت تمایل به سفارش طراحی سایت خبری می توانید با من محمدرضا طاهری تماس حاصل نمایید تا بر اساس درخواست های شما، مشاوره لازم در خصوص طراحی سایت خبری و همچنین تعرفه طراحی سایت خبری را به شما ارائه نمایم.

آخرین ویرایش در چهارشنبه 15 شهریور 1402نام مجموعه: بلاگ آوا وب
طراحی سایت | طراحی وب | طراحی وبسایت | طراحی وب سایت | طراحی سایت خبری | طراحی وب خبری | طراحی وبسایت خبری | طراحی وب سایت خبری | سایت خبری | وب خبری | وبسایت خبری | وب سایت خبری | طراحی سایت خبرگزاری | طراحی وب خبرگزاری | طراحی وبسایت خبرگزاری | طراحی وب سایت خبرگزاری | سایت خبرگزاری | وب خبرگزاری | وبسایت خبرگزاری | وب سایت خبرگزاری | خبر | اخبار | خبری | خبرگزاری
پشتیبانی برام مهمه
تقریبا 24 ساعته آماده پشتیبانی هستم
مشاوره هام رایگانه
پیام بدید و باهام راحت صحبت کنید
عاشق کارم هستم
و بیشتر وقتم رو صرف کارم میکنم
روابط جدید رو پایه ام
اگه مایلید بهم پیشنهاد همکاری بدید
کلیه حقوق، محتوا و آثار مندرج نزد آوا وب محفوظ می باشند.
Copyright © Ava Web 2014 -